top of page

Esimesed päevad Šveitsis.

Tere kõigile.

Siin ka mu kaua edasi lükatud esimene postitus. Algus ei osanud midagi kirjutada. Kui plaanisin esimesel päeval kirjutada,  venis päev nii pikaks, et ei jõudnud. Esimesel päeval ärkasin oma kodus hommikul kell 3:30 ja läksin magama alles 00:00 Šveitsis. Alustame siis algusest,  kui kell 4 lennujaama jõudsin, sai natuke pagasit ümber pakitud et lisakilosid ära kaotada, aga muidu läks kõik väga libedalt ja vanematega hüvasti jätta oli kardetust kergem, aga kaua ei läinud kui juba uus hirm pea kohal kõikus. Lennukilt maha tulles oli kõige suurem hirm perega kohtumise vastu, et mis keeles rääkida ja mida öelda jne, aga kohe kui liugustest läbi astusin, nägin suurt silti oma nimega ja seal hakkasid nad kohe saksa keelt rääkima, ning ma ei pidanud muud kui ja, genau, ja, gut ütlema. Selle poolest oli väga tore,  et kõik hirmud sellessuhtes olid läinud.

Koju lennujaamast läksime kahe rongi ja bussiga. Ja kodus ootas väga tore üllatus.

Minu toa uks.

Oma toa leidsin vähemalt kohe ülesse. Aga peale kiiret lõunat läksime linna, kus on hetkel karusellid ja väga palju putkasid, sain karuselliga sõita jne.

 Pärast paari tundi kõndides ja juttu rääkides, helistas mu vahetusemale mu vahetusõe sõber, mu vahetusõde on hetkel Ameerikas. Sai nendega terve õhtu käidud. Nad näitasid linna ja tutvustasid mind teistele mu klassist. Väga lõbus oli terve õhtu aga koju jõudsin alles kell Kaksteist. See oli üks väga pikk päev aga õnneks sai täna hommikul kaua magada. 

Täna me käisime rattaga 20km kaugusel mägedes vanavanemate külas, seal oli bassein ja puha. Sain kogu päeva basseinis ujuda ja vanavanemad tegid imehead isemarineeritud liha grillil. Esimene päikese põletus ka vist käes. Koju tulles vaatasime kogu perega telekast Chicago PD-d. Ja sai vahetusõele natuke eesti keelt õpetatud, kui ta mulle Šveitsi saksa keelt õpetas.

Ta oskab öelda" Tere, Mu nimi on Vicky. "

bottom of page