top of page

Esimene koolipäev

Täna oli esimene koolipäev. Kuna kool on rattaga umbes 20 min kaugusel mu kodust, siis läksin ise rattaga kooli. Kool hakkab siin 7.45 ja vahetusõpilasena on mu tunniplaan ebaühtlane.

Esimene tund oli erikord esimese koolipäeva puhul, kus klassijuhataja rääkis hunnik tähtsaid asju ära, millest ma ainult 30% aru sain. Üks asjadest oli see et ma olen vahetusõpilane ja lasi mul enesetutvustuse teha(mis algus tundus kohutavana, aga klassi ees oli tegelt päris lõbus, kuna klass oli väga sõbralik.) Peale seda sain Sophi, Chiara ja Jana-ga tuttavaks, kes mulle koolimaja näitasid ja kamba peale üritasid mu telefoni WiFi saada, aga peale 15 min antsid alla.

Ma pean/saan ainult kollastesse tundidesse minna, ning täna jäi mingil põhjusel koor ka ära, nagu Jana mulle ütles nii et täna oli mul keset päeva 4 tundi vaba aega. Selle ajaga sain koju minna ja seal lõunat süüa. Aga siis hakkas muusika tund, kuhu ma hiljaks jäin, sest olin kella ajad sassi ajanud. Saksa keeles öeldakse kella näitkes 20 enne kahte aga ma arvasin et tund hakkab 14:20. Õnneks ma hakkasin igaks juhuks varem minema ja hilinesin ainult 10 minutit. Selle ajaga oli õpetaja jõudnud ennast tutvustada ja natuke sellest kursusest rääkida. Kõige hullem ei olnud, et natuke hilinesin, pluss see oli topelt tund. Pärast seda oli kehka tund mis oli täiesti piin. Alguses orjenteerumine metsas, kus iga üks pidi vähemalt 3 punkti läbi 20 minutiga ja et see ära teha pidi korraliku tempot hoidma. Homme on ka päeval palju aega, loodetavasti ei jää ma siis hiljaks, sest siis on tund minu klassijuhatajaga.

bottom of page