top of page

Viimased kaks kuud on möödunud tohutul kiirusel.

Aeg lendab liiga kiiresti. Peale eelmist postitust oli plaanis regulaarselt kirjutama hakkata, aga ilma ise märkamata on juba kaks kuud mööda läinud. Kurb lausa mõelda, et ainult kolm ja pool kuud jäänud veel. Igatahes šveitslaste koolivaheajad on nii hästi paigutatud, et pärast YFU laagrit oli mul kaks nädalat kooli ja siis jälle kaks nädalat vaheaega. Need kaks nädalat veetsin ma jällegi suusatamas. Esimesel nädalal käisin gruppi sõpradega lauda sõitma. Kuigi see suusamägi seal midagi suurt ja uhket polnud, nalja sai seal küll. Kellegil meist tuli idee öösel kell 2 mööda musta mäge mäetippu jalutada ja seal piknik teha. Ülesminek oli täiesti piin kuna kogu mägi oli jäine ja jäisest mustast mäest jalksi ei ole just kõige mugavam ülesse minna. Alla sai aga tuldud kõhu peal libistades, me võtsime eraldi isegi kilekotte selle jaoks kaasa. Teistel õhtutel sai seal pokkerit, malet vms mängitud. Kahjuks olime me seal ainult 6 päeva ja ma sõitsin sealt pärast otse Haslibergile, kus ma siis veetsin oma perega 7 päeva lauatades ja niimoodi saigi vaheaeg läbi. Tuli jälle kooli minna, aga minu õnneks pärast nädalat kooli läksin ma uuesti lauda sõitma nädalaks koos oma vanemate, õe ja vennaga, kes mind Eestist külastama olid tulnud. Nüüd olen kaks nädalat koolis käinud ja kahe nädala pärast on jälle kaks nädalat vaheaeg. Kohati tekib tunne nagu olekski ainult vaheaeg siin, mitte et ma kurdaks :D

Üks märkimist väärt kogemus oli Zürichis ooperis käik. Michi, hostvenna risti-isa, kes oli ka suusatamas kaasas, kutsus mind Wagneri "Parsifal"-i vaatama. Ütlesin kohe jah, ning kui päev lõpuks kätte jõudis ja ooperis olime sain teada, et see kestab 5h. Mis niimoodi teada saades on üsna hirmutav, aga tegelt ei tundunud see üldse nii pikk.

Eelmine nädalavahetus oli sõbral sünnipäev ja käisime selle puhul Genfis Euroopa suurimal autoshow-l ja pärast Genfis turismitouril.

bottom of page